Thursday, July 13, 2006

Waaaa...

BILL! (Snake Charmer)



You're Bill! You're skilled in the art of manipulation. You're very strong, talented, powerful, and witty. You don't seem to have any real sense of morality, and you only let your kindness show around a select handful of people (mostly Kiddo and B.B). You do have some regret for the horrible things you've done, but won't let it interefere with your life. You respect your opponents, and you generally believe in fair game.

Kill Bill: Which Deadly Viper Assassin Are You? (Vol. II spoilers... results with pics)

3 comments:

Seymus said...

diablos yo soy vernita green, odio a los negros, y aparte esa perra es una cobarde tratando de matar a beatrix a través de la caja de cereal... yo quería ser gogo, aparecerá en el test??, ahh.. por cierto yo no te extrañé más de lo que tú a mi... digamos que fué un empate, echamos penalties??

saludos señorita Brux

P. Brux from Hell said...

Gogo no es Viper Assasin, bobi. Es Crazy 88. Tonz no creo que esté. A menos que a eso se refiera lo de "mis amigos": atacar en grupo y de a montón.

Ya sé que nadie me extrañó, ya lo acepto y vivo con ello.

Anonymous said...

hola aunque no lo creas yo si extrañe tus sandeces por estos dias...por otro lado me quedo con Jules Winnfield de Pulp Fiction o Mr. White de Perros de Reserva ¿importa algo? al fin que tambien son peliculas de Tarantino

david aztlan